Friday, June 14, 2013

BIKE



Last Sunday I spent riding a bicycle through the city center. It was very cool just ride a bike around the city, enjoying life, forgetting about all the problems. Such a great and happy time! :)

Outfit: Zara t-shirt, Asos skirt, black sandals (old, no name)

Прошлое воскресенье я провела, катаясь на велосипеде по центру города. Было очень здорово просто ездить на велосипеде по городу, наслаждаться жизнью, забыв про все проблемы. Должна сказать, что я давно так не хорошо не проводила время :) 
IMG_0264
IMG_0267 IMG_0269 IMG_0268 IMG_0265

4 comments:

Miss Twiggy said...

I adore your bike... and your outfit is perfect... :D
xx
Stop by LittleMissTwiggy
http://littlemisstwiggy.blogspot.com/2013/06/necklace-at-my-doors.html

Anastasia said...

очень озорной цвет велика 8)

Галина Лобанова said...

Гламурный велосипед :) Женя, замечательно выглядишь, отлично проводишь время :)
Я сама тоже люблю кататься на велосипеде :)

Nequéren Reis said...

Olá!!!, Deus seja contigo,amei o seu blog e post maravilhoso sucesso, já estou te seguindo. CONVIDANDO VOCÊ PARA UM SORTEIO NO MEU BLOG, DE 1000 SEGUIDORES ERA A MINHA META COM 1000 SEGUIDORES EU FAZIA UM SORTEIO, E AGRADEÇO A DEUS E A VOCÊ QUE MIM SEGUE E AQUELES QUE VÃO MIM SEGUIR. Aguardo retribuição
Blog:http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/

Post a Comment